HELVA

Bu akşam helva yaptım 😍  ama birazda farklı yaptım  👉 @ardaturkmen sağolsun iyi fikir verdi  👌 👌 nasıl mı yaptım bu helva truffle rı??...

Bu akşam helva yaptım😍 ama birazda farklı yaptım 👉@ardaturkmen sağolsun iyi fikir verdi 👌👌nasıl mı yaptım bu helva truffle rı?? 👉
✔ 2 su bardağı un
✔ 1 su bardağı yağ ( yarısı tereyağ yarısı sıvı yağ )
✔ 2 su bardağı toz şeker ✔2 su bardağı su
✔1, 5 paket bitter çikolata
✔1 paket çiğ krema ( benmari üsülü eritelim) ✔Üzeri için ceviz ve çamfıstığı
Şeker ve suyu eriyinceye kadar kaynatalım. ✔Un ve yağını tencereye koyup iyice kavuralım. ✔Rengi dönünce şekerli suyunu verelim ✔ suynu çekene kadar karıştırıp indirelim ✔yuvarlak toplar yapalım ✔ çikolata sosuna bulayalım ✔ ceviz ve çamfıstığına b

Related

NEW 6647740517998458440

Yorum Gönder

emo-but-icon

BURALARDAYIZ

Sosyal Medya

facebook twitter google+ feedburner youtube

Katkıda bulunanlar

Popüler Yayınlar

Instagram

Blog Arşivi

item